onsdag 31 augusti 2011

Fint pass med Sara idag....

Idag var jag med på Cirkelträning, det var roligt. Men tar man i så känns det, jag lovar och det är därför jag har börjat träna, jag vill att det skall smaka lite skit i munnen (går att skölja bort med wirre sen) Varvade ner genom lite benpress och en tur med magmonstret.
Sedan var det hem, snabbt som attan, under vattnet, på med nya kläder. Under tiden fräste en panerad torsk i stekpannan. Ruccola, vit paprika och en stor klick majonäs, ingen potatis men ett glas mulitvitamin. Sleva i sig detta, starta Santa Fe:n och upp till Landvetter Airport för att träffa vd:n för Malmö Aviation och hans högra arm. Två goa gubbar. Direkt efter detta ner till stan för att hämta grabben från skolan (hade skadat armen) sedan in på Japan foto och hämta nytt batteri till videokameran. Sedan med språng till Bussgods för att hämta en röjsåg och så hem för att om 20 minuter skall jag vara i Bäckebol med dottern hos optikern för att prova ut linser. Tror fan att inga löss fastnar på den här gubben, man står ju aldrig still.
Detta är Bengt Roswall, VD för Malmö Aviation på besök uppe på Landvetter Airport. Här ståtar han framför företagets nyrenoverade lounge. Här kan man pusta ut, ta sig en kopp kaffe och läsa allt som journalistkollegorna ljuger om medan man väntar på avgången. En rekorderlig karl som skakade hand som en karl ska och dessutom hade humor. Sånt gillar pappa B. Nu måste jag sticka....

Jag säger som gubben sa, som besökte bordellen för första gången
-Hej vad det går mellan pattor och lår!
pappa B

1 kommentar:

Köp billiga linser på nätet hos europas största leverantör! sa...

Fargadelinser.com har alla typer av olika linser - freshlook, crazy linser, kontaktlinser för ett prisvärt köp. Det finns även andra produkter som max factor mascara, billig parfym, mineralsmink och ansiktsrengöring så köper man ett paket över 1000 kronor får man det helt fraktfritt. Fargadelinser.com är europas största leverantör av kosmetiska linser och kontaktlinser.