söndag 11 september 2011

...inte så jäkla illa

Jag han innan kvinnan kommer hem! De ser ut som ofärgade tillplattade sköldpaddsskal men skit samma. Det var premiär för Opsisbakning för pappa B och jag ju inte påstå att jag direkt misslyckades. Hittade inget bakpulver men det kan kvitta. Nu blir det spännande att se om de går att äta. Skall ju enligt LCHF-ivrarna vara det perfekta brödet. Det var ingen konst att snurra ihop det här men jag skall nog se till att putta i lite bakpulver om det blir något mer bak.
pappa B

4 kommentarer:

Gitsan sa...

Hej! Hittade hit via MD :)
Vilka underbara bilder du har!
Hoppas det kommer att gå bra för dig med viktminskningen!

pappa B sa...

Tack skall du ha Gitsan. Jag ger mig inte det skall du bara veta. Roligt att du tittade in här hos mig och du är välkommen när du vill. Kram

Elsa44 sa...

Hej! Hittade dej också på MD:) Intresserad av att höra hur brödet smakade.
Elsa44

pappa B sa...

Det är faktiskt gott. En blandning av pannkaka och omelett med övervikt på omeletten. Tror att jag skall finhacka lite oliver nästa gång och blanda med i smeten, kanske lite nötter också. Jag tycker att du skall testa och välkommen hit till mig igen. Kram