söndag 11 september 2011

Lite folk i gymmet idag.....

Min fight mot en bättre vikt och ett längre liv fortsätter:

Söndagar verkar var en stillsam dag nere på Sportlife. Idag var den mest gubbar i min storlek och åldersklass som kämpade. Men det fanns några riktigt vältränade killar där också, Trevliga, och jag fick kontakt med trevlig vältrimmad man, som gav mig väldigt goda råd om konst och vikten av att veta vad man fyller på tanken med. Tack skall du ha, jag fick inte reda på vad du heter men jag uppskattar verkligen vårt snack. Jag hoppas att vi syns fler gånger och då kanske jag har krymp lite sen idag.
Två kilometer på bandet 6 i lutning och 5 i hastighet känns i benen, 500 meter rodd, rak i ryggen och på tyngsta belastningen. Sedan maskiner för resten av spolen(kroppen). Mår faktiskt riktigt bra skall ni veta och är nöjd med mig själv också.

Nu skall jag leta reda på laddaren till min videokamera som jag tycks ha slarvat bort. Tänkte lägga upp en liten videosnutt från gårdagens stora mingelparty nere på Valand. Där vilade inga ledsamheter bland medlemmarna på Sportlife och deras vänner. Hej vilket drag och både god mat och fin underhållning bjöd man på. Men...det var attans vad dåliga våra regionchefer är på att sjunga! Sara och jag får tjuvträna lite duett till nästa fest.
pappa B

Inga kommentarer: