fredag 28 oktober 2011

Här kommer dagens lunch, bacon igen och så mina små tomater. Jag borde snart få någon form av utmärkelse av tomatodlarföreningen då jag äter så in i bänken med tomater. Nåväl det blidde bacon idag igen och en avocado och gröna oliver med små sardeller i. Fina fetter för magen och efter de 52 minuterna med stavar i händerna så behövde depån fyllas upp en aning.

Har skuttat ner en vända till på centrum och lämnat in travet samt smet in på bolaget och inhandlade en flaska Capitan Morgan. Kände för en liten rom & cola ikväll, det var länge sedan. Skåål alla mina vänner, grevar och baroner. Nu startar jag massagefåtöljen och smuttar på min sydländska grogg. Hick!
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Broder...
jag oroas över dig. Enidig kost kan leda till tandlossning. Så var det för de gamla sjömännen förr i tiden, som bara levde i månder på salt sill på de gamla segelfartygen. Bacon, bacon och åter bacon...???

BULLIS

Anonym sa...

Hej :)

Vi har postat ditt inlägg här http://www.dagensmat.nu/lunch/har-kommer-dagens-lunch-bacon-igen/

Kika in och var med att dela med dig dina bilder :)