fredag 28 oktober 2011

Nu har gubben gjort rätt för en wirre i kväll....

Förste ett tufft träningespass på gymmet. En timmer och femton minuter sedan hem och skifta skor, plocka fram stavarna och så iväg på 6 km tuff stavgång i 52 minuter. Nu jäklar i min låda är jag väl vrd en wirreknäpp eller felr i afton. Tänker rusa ner till centrum och lämna in en V75 + andelstipset till "Damernas" som ja har den stora äran att rita ner. Sen blir det slappa för hela slanten om inte trollen hittar på något jäkelskap för mig när de kommer från skolan. Vi får väl se...
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Broder...
du har säkert gjort dig förtjänt av en wirre. Det har nog jag också om jag tänker efter. Inte för att jag har tränat som du, men jag har tänkt på träning, och det räknas väl ???

BULLIS

pappa B sa...

Självklart, tag två på en gång så träningstänker du i stereo!