lördag 1 oktober 2011

Skrapa dig till miljonär?

Ja tänk så många som bara gått fram till kassan i spelbutiken, eller klickat in sig på näten, lagt ut 25 riksdaler och PANG! där satt skrapet och de fick ända upp till 50.000 kronor i månaden ki 25 år! Bara genom att skrapa på trisslotter, det är inte klokt, men sant.

Triss är bra att få även i andra spel, men jag tror att ingen kan konkurera med trisslotterna om de stora pengarna. Försäljningen av trisslotter går framåt allt efter det att nya miljonärer poppar upp ute i stugorna runt om i landet.

Jag har faktiskt själv vunnit 10.000 på en trisslott som jag köpte på nätet. Skrapade fram 1000 kronor och jublade. Då kom jag på att jag även skulle skrapa fram gånger hur mycket och döm om min förvåning då det stod 10x i rutan. Ringde kvinnan som var hos sina föräldrar i småland och berättade. Köp dig något du behöver sa hon, snällt va?
Nu när jag skrivit detta skall jag skrapa lotten jag köpte idag, vänta så får ni se om det blev någon vinst eller ej....

Näää föresten, det är hemligt!
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar lycka till och hoppas du inte blev barskrapad.