tisdag 1 november 2011

Nu skall jag ge mig ut i etern också...Håll i er...!

Jodå, det är allt sanning. Jag har hittat ett fantastiskt program där jag kan skapa min egen radiokanal "pappa B Show". Jag har redan lagt ut lite svammel och tester på FB,men jag har problem. Jag kan inte få in någon musik på min sändning och det känns lite taskigt. Man kan ju inte bara sitta och svammla man måste ju runda av med lite musik också.

Nu gäller det att hitta fria musiker som kan ladda ner lite egen musik till den här gubben så att inte STIM-polisen kommer med höga kravbrev och jag tvingas fly utomlands. Som de andra skattesmitarna vi har här i landet.

Tänk vad mycket roligt jag kan spela in när jag är ute på mina små äventyr runt om i världen. Det kan faktiskt bli hur roligt som helst. 30 minuter sändningstid kan jag få men vem tusan orkar höra på mig i 30 minuter? Och utan musik dessutom. Nej jag får undersöka vad felet är, kanske det är min webbläsare som spökar eller så är det några andra appar som sitter och stör. Kika in på min FB-sida och lyssna på de första stapplande steget ute i rymden. Ha det så länge, snart både syns vi och hörs vi :o)
pappa B

Inga kommentarer: