måndag 19 december 2011

Fy attan vilket pass, imorgon är nog hela gubben gubben stel som en pinne!

Den här vackra blomman sänder jag som en lite tidig julhälsning till alla mina läsare. Både kvinnfolk och sega gubbar. Den har växt utanför vår lägenhet här i Angered. Ompysslad av de två pigga kvinnorna Hellie och Gaga som sett till att det blomstrat långt in i höst. Jag har passat på att filma och fotografera några av dem till mitt bildarkiv.
Idag skulle jag spänna bågen ytterligare. Gick ner på gymmet, körde i roddmaskinen och hoppade med in på BodyPump passet. Djävlar i min lilla låda vad hon körde hårt med oss den lilla tunne, men urstarke Johanna. Jag tror att det var så hon hette, var för trött för att fråga efter passet. Man bör program just idag så det var även med en riktig friskus till kille med. Tur att man inte har honom som PT. Jag tog faktiskt några drag i sittande rodd, bålrotatorn och Peck/Decken innan jag masade mig hem....
Om jag kan ta mig upp från sängen i morgon då blir jag mycket lycklig. Just nu väger armarna 42,6 kg stycket. God natt alla mina vänner....
pappa B

Inga kommentarer: