tisdag 3 januari 2012

Huvva vilken start på det nya året...

Tror ni inte att gumman och jag hoppade på ett nytt 1000-bitars puzzel när vi plockat ner det vi lagt under julhelgen. Jajjamen med motiv från samme holländare.. Den här gången var motivet från receptionen på ett lasarett. Mycket svårt med alla små detaljer.

I övrigt så åkte jag på en rejäl smäll och sitter nu som gubbarna på hemmet med feber och droppande kran. Inte alls bra och det var länge sedan jag låg för ankar skall ni veta. Det känns ännu värre. -Du som tränat så hårt i höst sa grannen och flinade åt mig när vi träffades i svalen igår. - Skit ner dig sa jag och berättade att hela den svenska- och övriga världseliten ligger undangömda på sina mästerskap. Skulle det av någon anledning komma en person och hosta utanför förläggningen så åker halva truppen hem direkt dagen efteråt.

Det får väl bli att börja om från ruta ett på gymmet, när jag kommer på fötter igen. Så är det bara. Nu skall jag svammla i radion och sedan skall jag ner med gumman och städa i källaren, oavsett feber och rinnande kran. Det måste bara göras!
pappa B

Inga kommentarer: