lördag 7 januari 2012

Om tre dagar smäller det...

.... då drar cirkelträningen igång för oss gamla gubbar och käringar  nere på Sportlife. Nu är det klubbens PT Sophie som skall hålla i trådarna och jag bävar för vad som komma skall. Jag tror att hon kommer att piska oss gubbar extra mycket. Hon är den typen, den lilla värstingen....minst en minut på plankan, fy för den lede.

Man kanske skulle försöka med lite fjäsk? Njäää hon köper nog inte det. Får väl kämpa på och göra så gott en kan. Jag har ju möjlighet att hota lite med kameran och bandspelaren det kanske får henne att mjukna lite...
En utförlig recension av passet kommer givetvis på eftermiddagen, var så säker.
pappa B

"Livet är kort, konsten är lång"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott att du är på banan!
Och skapa rutiner nu på det nya året känns bra,Lille basisten och jag har bokat.
Kram
Pia

pappa B sa...

..Jag med. Men måste den där retlige lille gubben verkligen vara med i år igen?:o)