lördag 11 februari 2012

Mot alla odds så tittade jag...

Varför skall alla manliga dansare och flera av artisterna ta sig på picken?
Lille Munter är munter och duktig, han platsar ute i Europa. Undra om han är Agnetas son?
Top Cat låter som en porrtidning med grabbarna låter bra och det svängde, tyvärr var låten enformig som bara den. Tippade på andra chansen. Så blev det.
David Lindgren smög iväg men ökade tempot och var självklar för mig i andra chansen, men gick direkt till final. Bra val!
Att Timotej gick till andra chansen var ett elände. Smörsångande blondiner har inget där att göra. Passar som doa-doa kör bakom Christer Sjögren.
Kaftan-Jesus åkte ut och jag tar mig en stor djävla virre och sörjer en stund, för han är en av mina idoler...en cool gubbe rakt igenom.

Detta var min enda titt på denna fjantiga tävling som inte bjuder på det minsta underhållning i min stil. Hellre ett naturprogram eller en spännande deckare än sådan här skit. Fast det är ju höjden av vad vår licensierade kanal kan prestera. Illa nog bara det. Nyheter, såpor och fjant, det är detta vi betalar för.

Ha det så fint under resten av kvällen och helgen. SKÅÅÅL!
pappa B

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstade på Lindgren i från Skellefteå en klar segerlåt.
sen på Blondinerna Timotej...
fast jag tål ju inte Timotej men har känslor för brudar än Hi..Hi..
Så för mig gick det bra som vanligt.
Hälsningar
Kusinen i Paradiset Småland

pappa B sa...

Nä jag vet att näsan rinner vid kontakt med blomster, fast kvinnfolket har aldrig drabbat dig negativt ha ha ha. Lindgren var bra och han kommer nog att gå långt, kanske ända hem till Skellefteå.
Kul att du är med kusin B

Erika sa...

Jag halkade ner i den mjuka bakåtlutande fåtöljen med fotpall när röstningen var på gång. Bättre sent än aldrig.:) Vi hade samma sak du och jag även denna gång. Di Leva fick gå, vilket var synd...synd att inte Timotej gick åt samma håll.

Usch för den sortens dravelsmörja. David Lindgren har jag aldrig hört förr men han var bra, och så inte förglömma Ulrik som jag tycker är riktigt bra trots sin ringa ålder.

Ja det var min åsikt, så nu kan man väl dra lilla täcket jäms med öronen, för nu återstår väl inte så mycket av denna lördag.

Vinkelevink och en nattakram till min herre. :)

pappa B sa...

Jag tackar å det ödmjukaste för godnattkramen, den satt fint. Täcket hade jag sparkat av mig när jag vaknade för att fötterna frös i morse.
Men nu är det fart på gubbaskrället igen och det blir lite skidåkning framför burken, sittandes i massagefåtöljen, under filten.
Sedan tränar jag ett normalpass nere på Sportlife.
Kram tebax från mig