tisdag 14 februari 2012

Nu är jag lite småsur faktiskt....

Viktkoll.se är Aftonbladets viktsajt för oss tjockisar. En plats där man tror att man skall kunna trivas i goda tjockisars sällskap. Jo visst, medlemmarna är det inget fel på men sätet som man driver sin sajt på är under all kritik. Krångel med att lägga in sina inlägg/bilder, Bara en liten bild per inlägg, frågor och svar jovisst, fråga får man men man får inga svar, så det kan kvitta. Ansvariga? Verkar som om det inte finns några. Om det finns så är de noga undangömda, de varken visar sig eller hör av sig. Presenter när man blev medlem, var är dessa?

Gick själv med för att testa, men vill kliva av och välja en annan sajt. Men det verkar inte att finnas någon ångervecka hos Aftonbladet och deras Viktkoll. Jag mailade förra veckan och undrade vart jag skulle vända mig. Inget svar och nu har snart ångerveckan gått????

Funderar du på att gå med i någon viktklubb för att chatta och få nya viktminskningskompisar, glöm Viktkoll.se, den är klart sämst på marknaden. Jag skriver ett inlägg till Aftonbladet idag och så får jag se vad som händer.
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Starta en egen grupp på FB