tisdag 20 mars 2012

Grattis Calle min vän!


Min gamle kollega Calle Rockbäck firar idag att han lagt ut 1.600 inlägg på sin blog sedan 2008. Det är skönt att veta att man har en världsvan reporter som bevakar det lilla samhället Lomma med omnejd, om man vid något tillfälle förirrade sig ut på den skånska steppen och plötsligt hamnade utanför kartbladet.

Då finns Hr Rockbäck tillgänglig för alla i kommunen har stenkoll på denna vithåriga bjässe (ofta numera klädd i klänning) som strossar runt bland lerhögarna och den skånska myllan.
Grattis min vän! Jag undrar vad Arbetet hade sagt om denna insats, då det begav sig?  pappa B

2 kommentarer:

Lulu sa...

Jag blev på otroligt bra humör av denna blogg! :D Mycket trevlig läsning!

Ha det bra

Lulu

pappa B sa...

Tack min vän, det gör mig glad också att du gillar mitt svammel. Du är välkommen tillbaka när du vill :o)
pappa B