onsdag 21 mars 2012

Uppe med tuppen och pigg som en mört!

Känner mig nästan lika skrynklig som äpplet här!
Hur skall detta sluta! Morgonens bloggande började med en kommentar från en söt liten unge som dessutom är så modig att hon mot alla odds bedriver aktivt sex i ett badhus. Ja jäklar i min låda, det hade varit nåt. Ja det har det faktiskt varit också, men det var länge sen och långt härifrån. Huvva vad modig man var på den tiden, det är inte klokt!

Nu är det dags att efter en stadig frukost masa sig ner till gymmet och värma upp innan seniorpasset tar sin början. Trippar väl in runt halv tio så hinner jag ett par kilometer i roddmaskinen innan Sophie kallar. Lilla Johanna höll på att ta livet av oss på Challangepasset i går kväll. det var riktigt hårt så jag känner mig ännu mer som en sågbock idag.

Återkommer med fler sanningar efter passet, då blir det nog en stund i massagefåtöljen och en balja lut. Ni får ha det så bra tills dess. Kram på er hela surven. Idag skall vi köra så svetten lackar.
pappa B

"Morgonstund har guld i mun"

Inga kommentarer: