torsdag 8 mars 2012

Klen som en sytråd..

Idag var man klen av bara tusan. Kände detta när jag körde latsdraget på 63 kg. Hade jag slappnat av hade jag farit upp i taket och hamnat bland de rör som transporterar bort det begagnade fettet från McDonalds en trappa upp. Efter 1000 meter på roddmaskinen var jag kass, 1000 meter på bandet speed 5,8 och lutningen 5% så var jag slut igen. Benpressen på 108 kg brukat sitta som en smäck, den här gången var det svintungt. Jag tror att jag måste börja träna hemma också för att orka med att gå på gym? Men jag förmodar att det blir bättre i morgon för då sitter jag där igen. Sportlife i Angered har blivit en del av mitt liv, en fin del faktiskt.
Vi är ett gott gäng med både gubbar och gummor, musklade killar och snygga brudar.

Blev uppriktigt förbannad när jag vaknade och såg att det var vitt utanför fönstret. Jag som just återtagit mina promenader!
Hasar mig nog ändå ut i eftermiddag på min Rannebergsrunda förl'mgd med en sväng runt Mölnesjön.
Ha det så bra ni glada läsare som kikar in här. Kram på er!
pappa B

"I helvetet behöver ingen frysa"

4 kommentarer:

Joakim sa...

Hej och tack för din kommentar! Nej, Sundsvall tillhör ju inte "riktiga" Norrland om man säger så. Men det är trotsallt 70 mil upp och folk kallar mig norrlänning, så jag säger inte emot. Jönköping är en underbar stad och jag trivs mer och mer härnere för var som går. Skönt att se något nytt efter 22 år däruppe också. MVH

pappa B sa...

Kul att du trivs i Jönköping Joakim
Johanna, det är solklart att jag klickar in mig och hakar på. Alla vill väl ha nya läsare när man ändå bloggar, eller?

Jojjjjohs.se sa...

Okej ^^
Tack, ja kika in hur mkt du vill!
kram

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

SVAR: Haha ja det är ju mysigt att pussas :D