torsdag 22 mars 2012

Man kanske skulle satsa på en blog om sex?

Sitter här och lurar om man kanske skulle satsa på en blog som bara handlade om sex och erotik. Hård och mjuk upp och ner och hela den sexfixerade branschen kanske skulle jubla och det skulle strömma in massor av besökare. Kunde ju ha en frågespalt där man kunde smyga in och under täcket ställa lite oroande frågor om varför pinnen inte är i vädret när man vaknar eller varför det rycker i musen när Brad Pitt dyker upp i TV-rutan?
Tror ni att detta skulle lyckas? Kunde ju skriva en och annan liten snuskig porrnovell, nej inte snuskig utan fin porrnovell lite då och då. Intervjuva några kändisar om deras fest mellan lakanen och sånt som folk älskar att gotta sig i. Kolla in på http://www.hoppibingen.blogspot.com
Vad tror ni? kom med era kommentarer om detta så får vi se om jag vågar dra igång ha ha ha
pappa B

"Gör en man lycklig och han sjunger
gör en kvinna lycklig och hon gråter"

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja detta är då sanning!
För när jag sjunger ja då är jag som Gladast.
Men jag har inte förstått alla som gråter för att dom tycker jag är så fin Prins och diktas så underbart.
Men å andra sidan så behöver dom ju int gå och va torr i ögonen Hi..Hi..
Kusin B.