torsdag 22 mars 2012

Sakta i backarna, det blir ingen erotisk blogg...skrämdes bara lite!

Stilla er detta med en erotisk blogg var bara ett höftskott för att se om ni var vakna. Och de var ni fast nästan alla av er tyckte att jag skulle köra igång. Det oroar mig lite faktiskt. Jag kanske får spetsa till mina inlägg här på -Sveriges gladaste man- lite mer, i fortsättningen?
Har ni sett var fet jag var i ansiktet när den här bilden togs. Minst ett av de snart 10 kilona har jag tappat från fejjan. Fast det var lättare att raka sig med hyvel då kinderna pyste ut, nu uppstår vissa små skärsår om man inte tar det försiktigt.

Återgå nu i det ni sysslar med och tänk inte mer på erotiska stunder utan återkom till det vardagliga livet. Ha det så bra nu skall jag ut och promenera, köpa en svart kosytym, tvätta bilen (så inte släkten gnäller) och förberreda morgondagens mer tråkiga uppgifter för familjen.
pappa B
Sveriges gladaste man mindre lönnfet, lika ålderstigen och erotiskt laddad!

2 kommentarer:

. sa...

Min första spontana tanke vid läsning av ev. erotisk blogg var följande, näää inte du också, hela samhället flödar av ordet sex med råge, så det är bra med dem som redan figurerar hej vilt både här och där. ;)

pappa B sa...

Du kan vara lugn, jag sände ut en fackla för att få se vad som hände. Mellandottern på Öland och grabben här hemma de högg mig direkt ha ha ha.