fredag 2 mars 2012

Ser att jag närmar mig toppen...

Ett par hundra läsare till och jag susar högre upp på Blogtoppens lista. Då hamnar jag i sällskap med de modebloggande blondinerna och den politiska toppen. Men...vad tusan har jag där att göra? Jag går ju varken i högklackat eller är politiskt engagerad? Nä, det är nog bra som det är. Idag tog jag en ofrivillig vilodag från gymmet. Stoppade bara in huvudet och hälsade på lilla Linnéa, Alexandra och Karin som hastigast. Träffade även tre pigga pinuppor som inte tränade utan bara var och snabbfika i receptionen. Men...jag kanske övertalade någon av dem att testa i alla fall. Vi får väl se, sa han som klippte av sig ögonbrynen.

Nu trycker jag ner kockmössan över huvudet och spänner fast förklädet. Här skall uträttas stordåd vid spisen. Hej vad det går mellan tuttar ... ...: Jag får inte säga så här för min kvinna hon tycker att det inte låter så fint, men det tycker jag.
pappa B

"Gammal mans död gör liten sorg"

Inga kommentarer: