lördag 31 mars 2012

Svensk ishockey rena byaslagsmålet...

Steg ett, byt ut samtliga domare, de håller så låg klass att de borde skämmas. Att släppa de tacklingar som delades ut idag under slutspel och kvalspel, utan åtgärder är under all kritik och här måste förbundet omedelbar gripa in. Annars kan man lika gärna plocka bort skridskorna och införa allmänt slagsmål, lagen emellan. Nu har jag tittat färdigt på den här skiten och årets hockeysäsong är slut för min del. Det enda tråkiga är att HV71 åkte ut. Men so what? Hoppas att Skellefteå eller Brynäs vinner gudet.!

Jag har gjort ett sjutusandes gott pass nere på gymmet. Var riktigt stark idag och nu blir det lite kycklingfilé som bonus på en bra genomförd träning. Det kommer en liten bild på dagens lilla middag senare i afton ( sladden till min iPhone har fått fötter och är förmodligen i Jönköping på turné).

...som ni ser så är hela riket upp och ner vilket gör en ålderstigen Porjusbo förvirrad. Tack och lov har jag fortfarande mina fötter på marken och skall jag ge mig ut på öppet vatten så föredrar jag båt. Gärna en som är utrustad med bar och dansgolv ombord.
pappa B

Inga kommentarer: