torsdag 22 mars 2012

Tusen tack nu är det fixat....

Jag har återkommit till den gamla inläggs sidan och fått bort de kryptiska orden från kommentarerna. Heja vad glad jag blir. Tusen tack Erika, du får en bamsekram via rymden. Fast detta med inläggning av bilder är lika taskigt som tidigare. Jag vill ha tillbaka den gamla varianten där jag kunde stoppa in bilderna som jag själv ville.

Nåväl, du kryper jag ner under täcket så jag hinner tuppa av lite. Sov så gott och dröm fina drömmar om guld och gröna skogar. Ära och rikedom samt 7 rätt på V75, full pott på lotto och ett sjutusandes arv från någon bortglömd moster i LA.
pappa B

2 kommentarer:

. sa...

Jippi det är borta. :) För att komma tillbaka till det gamla systemet tror jag att du kan klicka på det som står längst upp när du loggat in nämligen

Prova det uppdaterade Blogger-gränssnittet

det vet i skit om det inte var där jag råkade klicka och fick den nya årgången, är inte säker men jag tror det. Kolla så får du se om du kan återställa till det vanliga systemet genom att traska in där och kika.

Nu ska jag göra ett nytt försök i sängen ja ja nu ska vi inte tänka sådana tankar, här ska bara sovas förstår min herre :) Sömnen vill liksom inte infinna sig innan så då steg jag upp igen, varför ligga där och rullar runt som kalvar på grönbete, ja om de nu rullar förstås, men oavsett så ska jag ner i den dära stora sängen nu. Vink och godnatten på sig. :)

pappa B sa...

God morgon Erika, det är alltid bra med flera försök i sängen :o) oavsett vad man sysslan med, eller?
Nu kör vi på ny kula så får vi se vart det bär.