måndag 12 mars 2012

Vilket jäkla drag det blev...

...när jag fick de 100 första läsarna på min blog!
Övervägande tjejer dessutom, så det gjorde det hela ännu roligare. Nu ligger man ju milsvida efter de stora moderåttorna som har 50.000 besökare varje dag och visst tusan är jag avundsjuk. Dessa små modebloggare har ju mer läsare än de flesta dagstidningar..och ändå skriver de nästan om samma saker hela surven.

Har varit gungig i om jag skall fortsätta eller skita i att blogga. Men...det är fatiskt kul för en ålderstigen pennfäktare att skriva av sig lite då och då. Sedan följer jag min kollega Calle Rockbäck och hans mycket eminenta blog dagligen vilket gör att jag med ett leende på läppen sätter mig i skrubben och knackar en stund till. Jag retar ganska många men det skiter jag i, får lite beröm då och då så det jä,mar ut sig som käringen sa när hon sket i handväskan och satte sig på den...Har ju dessutom en sjuhelsikes massa bilder efter 50 år (sned vänsteraxel och ett och ett halvt öga) med kameran höngandes runt halsen.
Så...jag fortsätter ett tag till så får vi se.

En annan sak när du ändå läser detta. Har du någon aning om vad man kan få för en sliten men med gummidäck försedd leksaksbil? En Mercedes 42 en sådan som Stirling Moss körde skiten av de andra i?
Den ligger bara i en låda och skräpar så jag tänkte sälja den. Man kanske skull ta kontakt med Kvarndammen? De säljer ju begagnade bilar.
pappa B

Inga kommentarer: