tisdag 17 april 2012

Det blev en match till...

Jag vet att det morras en hel del bland vännerna runt omkring mig just nu. Men ser man på, bålgetingarna stack till igen och visst tusan var det bättre fart på Skellefteå denna afton. Såg lite på Sportnyheterna och det kanske var tur att man stoppade in "Honken" mellan stolparna för han gjorde faktiskt en mycket bra match. Betydligt bättre än de han gjorde när han vaktade Frölundas kasse. Skellefteå borde ha skyfflat in bet

Jag och gumman gick våran Rannebergsrunda när hon kom hem från jobbet och nu känner man sig hågad för sänghalmen. Tror att jag skall packa ihop lite snabbt och krypa ner i slafen.
Höll på att sätta i halsen då jag hörde rapporten från rättegången mot massmördaren i Norge. Hur fan kan någon advokat i världen, förviss mot mycket stor ersättning bli försvarare åt denna idiot. Skjut den skithögen direkt eller låt föräldrarna till de skjutna ungdomarna spöa skiten ur honom så han aldrig mer vaknar upp. Detta kostar den norska staden sexsiffriga belopp och vem får betala? Just det, precis som vi här hemma i Sverige, det är du och jag. Den här gången är det norska folket som får stå för fiolerna.
God natt och det vore väl tusan hakar bränt näver om inte han döms till livstids fängelse nerstoppad i den mörkaste bunker som Norge kan frambringa.
pappa B

Inga kommentarer: