fredag 25 maj 2012

..och här är resultatet!

..så här blev det. Gott så in i bänken och minimalt med onyttiga kcal, precis som det skall vara när man vill återfå sin slimmade figur. Wirrekaggen på min framsida är ett minne blott och idag visade de digitala siffrorna 86,9 kg, jag är under 87. Klackarna i taket och nu jagar jag vidare mot matchvikten inför Rallarmarschen, max 85 kilo. Då kan jag dessutom unna mig ett par stöl nere i tälten vid återkomsten till byn. Smart va?

Nu skall vi handla tapeter till juniors rum. Han skall ha en tegelvägg och en mörk fondvägg, det har han bestämt. På tegelväggen skall alla repliker på hans vapen och hela hans knivsamling exponeras snyggt och prydligt. Det är noga det här ser ni. Sedan har vi bestämt att vi skall börja på ett spinningpass för han vill skynda på viktminskningen. Det tycker jag låter som en bra idé även för gubben så vi bokar in oss omedelbart.
Får väl lägga in en hel vilovecka dagarna innan jag sticker norrut ha ha ha.....
pappa B

"Om den galne visste att han var galen så vore han inte galen"

Inga kommentarer: