torsdag 14 juni 2012

Avundsjuka kommentarer gör gubben glad....

..tänk att en man  i min ålder fortfarande kan få några gamla vänner att fräsa till om mina händers placering (något jag aldrig har i min tanke en gång) att det är jag som kramas, ja visst jag gillar att kramas och att bli kramad, än sen då?

Men det är som räven sa, surt om rönnbären och sedan höll han på att ta livet av sig för att nå dem...
Gubben mår över förväntan bra efter dagens morgonpromenad ner till PArtille och hem igen. Fötter, knän och huvud är intak så gott det går och jag känner att promenaden mellan Gällivare och Porjus skall kunna göras på mina planerade 11 timmar.

Får se om jag kör lite radio efter passet i morgon. Pia och jag skall valla runt lille Stefan som har haft ryggont i över en vecka nu. Har blivit lite bättre nu och skall ta chansen att skutta runt med oss nere på Stig center en timme i morgon. Vi håller tummarna.
pappa B

Inga kommentarer: