söndag 3 juni 2012

Nytvagad och luktar som en liten bäbbe!

En ful tysk spelade barnteater i Hjällbo i går!
Dagens svettiga träningspass nere på Sportlife är överstökat. Junior hängde med och han är inte dålig skall ni veta. På hatmaskinen -Crosstrainern- plågar jag mig igenom 30 minuters intervall träning och svetten bara dryper av gubben. Skall bli spännande att se den dag då jag tycker att passet går lätt. Några ton järnmalm har förflyttats och just nu mår jag fantastiskt bra. Nyduschad luktar jag som en liten bäbbe synd bara att ingen är hemma och kan lukta på mig? Nu blir det slappa timmar fram tills dess att John Blund kommer svävande med sitt paraply.

Detta brukar vara det jobbigaste när man är klart med allat man vill uträtta och sedan försöka att få tiden att gå. Jag är nog fortfarande speedad efter adrenalinutsläppet på gymmet. Inte har jag lusta att ta mig en bira eller ett glas vin eller wirre heller, så vad gör man. Kanske det blir en stunds TV-stirrande från massagefåtöljen, vi får se. Fotade på Hjällbodagen igår, lite folk halvblåsigt och ingen större hit. Tror att det blir för tätt med alla torgjippon, folket har varken pengar eller lust.
Det har inte jag heller för den delen!
pappa B

"Bättre att vara en liten fågel i lunden
än en stor fågel i bur"

Inga kommentarer: