torsdag 28 juni 2012

Tusan, jag åkte dit på övertid....

Som jag sa, pizzabagarna skulle vinna och jag betade på 2-0. Tror ni inte att det sket sig på tilläggstid! Man kan deppa för mindre. Vet inte vad oddset var, men jag tror att jag fått lite pengar extra till min Lapplandsresa, kanske till en stöl och macka på restaurangvagnen i alla fall. Nåväl jag deppar inte så mycket över detta, skall nog klara mig ändå. Breder väl några mackor med ost och tar med mig ombord...

Det blev en rolig match att titta på och den lille Andrea Pirlo fick inte Fritz & Co stopp på. Han valsade runt och lade fina passningar som man förvaltade väl och det var större chans till 3-0 än resultatet 2-1.
Ärtsoppedagen är snart till ända och jag skall smyga mig ner under täcket lite tidigare än vanligt. Gå och lägg er ni med så ni hinner sova ett par timmar. God natt med er, hela gänget!
pappa B


Heja Italien!

Inga kommentarer: