fredag 29 juni 2012

Idag testar jag ett annat bolag!

Jag spelar sällan på nätet, men ibland kan det vara roligt att hänga med på ett hörn. Jag lirade i EM-matchen, Tyskland - Italien, 0-2 och föll på mållinjen då tyskarna råkade pilla in ett mål på tilläggstid.
Nu skall jag testa en ny variant, Betsafe, som jag hört goda rykten om. En fantastisk supportgaranti som gäller i 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, bara det kan vara tillräckligt för att testa deras upplägg och spela några dollar.  Kanske på finalen på söndag, eller kanske på någon match redan i morgon, vi får se.
Har du själv spelat via datorn? Enkelt bekvämt och just nu via Betsafe verkligt säkert. Visst var jag väl lite fundersam när jag förde över pengar från mitt konto ut i vida världen, men allt har fungerat bra och nu händer det ju att jag kikar in lite då och då för att spänna bågen och hoppas på de stora slantarna.
Lirade roulett i förrgår och då snurrade jag hem nästan en tusenlapp vilket kommer väl till pass nu när jag skall hem till Lappland i nästa vecka.
Föera av mina kamrater spelar mycket p nätet. Både poker, skraplotter, Bingo och andra varianter. De flesta spelar också på de olika idrottshändelse som avgörs varje dag i veckan. Man får bara vara på sin vakt så att man inte hamnar fel och blir beroende av spelet utan vet vad det är man sysslar med.
pappa B

"Friskt satsat, hälften vunnet"

Inga kommentarer: