fredag 15 juni 2012

Uppladdat för kvällens matcher ...

Nu har textcykeln och löpbandet fått flytta in i vardagsrummet. Här skall genomföras ett lite annorlunda träningspass framför TV:n.
Jag tar löpbandet första halvleken och junior testcykeln. Vid halvtid byter vi och så kör vi vidare. Detta gäller matchen Frankrike-Ukraina. När det blir dags för våra blågula gossar så sätter vi oss skönt tillrätta i skinnsoffan. Så nu är det bara att blåsa igång och det skall bli roligt att se hur långt jag hinner promenera under en halvlek. Ställer in bandet på 5 km/tim får jag se vad som händer. Likadant gör jag med testcykeln. Junior tycker mest att detta är en skojig grej och går det riktigt illa får jag väl promenera under hela sändningen av Vasaloppet  i mars nästa år
pappa B...

2 kommentarer:

Grannen sa...

3,75 Km kommer du hinna under första halvleken Bernt, enkel matematik!

Lycka till! :D

pappa B sa...

Stämmer exakt, och det var roligare att trava på mattan när man hade något att titta på...:)