måndag 16 juli 2012

Nu skall videon fungera...

Rallarmarschen skall nu ligga ute på Youtube om allt skall vara rätt.
Jag hoppas att ni får en liten inblick i den fantastiska promenaden mellan Gällivare och Porjus. En inte alltför lätt promenad på 4,4 mil mitt i den Lappländska taigan.
Har du möjlighet missa inte nästa års promenad och följ gärna med oss på vår facebooksida Rallarmarschen 2013. Vi blir bara glada om du ställer frågor, kommer med dina egna upplevelser om du redan gått promenaden.
pappa B

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söker Jag på Rallarmarschen 2013 i facebook så hittar inte facebook sidan
Olle

Anonym sa...

Samma sak här, jag hittar inte sidan. Tänkte anmäla mig till 2013 bara datumet blir bestämt så att man kan reservera lite semester.
/ Ove

pappa B sa...

Hej grabbar, skall kolla upp detta med Lillmarre omgående. Ove, vad kul om du kommer upp och promenerar (eller ner, du kanske bor i Kiruna)

Anonym sa...

Nae..Jag är kvar i gnällbältesmetropolen. Jo jag tänker gå hela marschen 2013 om man får vara frisk o hel.

/Ove