fredag 14 september 2012

Då var det klart, nummerlappen hämtad...


Här i Sjövik SK:s klubbstuga satt grabbarna och delade ut nummerlappar. Jag åkte upp i eftermiddag och fick mig tilldelat startnummer 529, det högsta startnummer jag någonsin burit. Detta kommer att bli riktigt roligt även om jag passade på att mäta upp sträckan jag skall gå i ur och skur i morgon klockan 11.00. Om jag startar vid ICA-garaget så hamnar jag nästan uppe i Gråbo?  Fast nu är det ju frågan om 22 backar varav en verkar vara en "Vägg"? Testade att klättra upp för vägen till Lasse och Sinikkas stuga idag och det var kämpigt nog. Känner på mig att jag får spara alla krafter jag har, fram tills dess att det blir klättringsdax.
Hoppas jag är lika glad efter fyra timmar i morgon....
pappa B

"Även en loppa kan förlora hoppet"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot ett reportage om morgondagen

pappa B sa...

Det kommer, var så säker. Kanske en bild tagen högst uppe på "Väggen" om jag bara kommer upp :)

Anonym sa...

Jag är säker på att du klarar detta Heja Heja.
Sigge en trogen och övertygad suporter Klart du fixar detta.