lördag 15 september 2012

Nu är det nedräkning...

Havregrynsgröten och äppelmoset är avklarde. Flaskorna i bältet är fyllda till bredden men elctrolytiskt vatten. I ryggan ligger torra strumpor och reservskor utifall de oridinarie skulle sluta fungera.. Min lilla "kompis" Lumix har nyladdat batteri och banspelaren är på plats (ingen tung Nikonutrustning skall medföras) Läget är med andra ord under kontroll.
Kvinnan är vaken och ger mig support, men trollen sover. Det råder fullständig frid i pappa B:s hus.
En proteindrink står klar att intagas före avfärd till Sjövik och det hela verkar flyta på som det ska. Förhoppningsvis kommer det både bilder och text + lite radiosvammel i afton på denna kanal. Har ju en bärbar liten burk så även om jag blir sittandes i massagefåtöljen så kan jag knappa in mina äventyr på burken. Nu får ni hålla tummar och tår på att jag grejar detta. Har som mål att komma in under målskynket några minuter under 4 timmar. Då kanske jag bara blir omsprungen av de 40 första elitlöparna....
pappa B

"Vad kan du vänta dig av en gris, annat än en grymtning"

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Heja Besse!

Du fixar detta galant, håller tummarna.
Kram
Pia