fredag 21 september 2012

Var fan är vi på väg?

En tant och en farbror hjälpte två polacker med både mat och husrum. En dag rånade och tog de två männen bestialiskt livet av de två gamlingarna. Som tack för hjälpen?
Dommen blev livtids fängelse. Idag sänktes straffet för de båda männen till 15 respektive 25 års fängelse. De skall således sitta i ett svenskt fängelse och få betalt för detta, komma ut slå en drill i buskarna och vara fria igen. Två invandrare från Polen kommer hit och tar livet av två gamla svenska åldringar. Straffet, en ny spottloska i svenska folkets ansikte. Vi nickar, suckar och låter livet gå vidare.
Här utanför Angered bygger man för fullt på det nya lyxhotell som skall härbärgera psykiskt störda brottslingar. Inhägnat med ett hundgårdsgaller, lätt som en plätt att ta sig över. Stora fina rum, restaurang, gym, till och med en korthålsbana för dem som gillar att spela golf. Här skall peddiiler, barnamördare och andra sinnesjuka kriminella element sitta och ha det bra. Under tiden går föräldrar, syskon släkt och vänner och sätter blommor på gravarna till de offer som de här dynghögarna har bragt om livet.
Om jag skulle få en dom att livet börjar ebba ut, då djävlar skall ni se på andra bullar. Då kommer den här gubben att låta hornen växa ut till 100% och då blir det bärsärkagång, det kan ni hoppa upp och sätta er på. Vad har jag att förlora? Mina barn är förhoppningsvis stora och lever sina egna liv. Skulle jag klara mig så kan jag ju alltid lära mig att bli bättre på att chippa och putta på lyxhotellet en bir ifrån Angered vid Gråbovägen.
pappa B

"Fan är värst när han står i predikstolen"

Inga kommentarer: