måndag 29 oktober 2012

God middag, hur står det till?

De blårvita änglarna gjorde en ny störtdykning i går och damp i backen mitt inne i gnällbältet. Örebro SK som redan är klara för nedflyttning petade in ett mål och stal därmed tre viktiga poämng från de allt blekare änglarna från Göteborg. Visst, det lät som vanligt innan serien startat, -Vi skall kriga om topp tre placeringarna. Nu jäklar får man hålla i om man skall finnas kvar över strecket.
Det är precis som jag alltid brukar säga;
-Det låter stort när katterna skiter, men det blir en liten klick i sandlådan!
Kolla på Häcken, de snackade inte så mycket utan de spelar fotboll i stället. GAIS varken snackar eller spelar fotboll så deras öde är redan beseglat, men så har vi viktigpettarna i stan IFK Göteborg. Med pengar på kontot, en namnstark trupp men sen är det ingenting mer. Stor verkstad men lite verktyg. Sluta nu gapa och försök att spela lite fotboll i de matcher som är kvar annars gör ni er sämsta placering sedan 2002-

Tänk vad roligt det är att sitta här och vara kaxig! Jag som har bollsinne som ett piano är lika smidig som en sågbock och orkar förmodligen inte att skjuta en straff som når fram till målet en gång! Men skälla och kritisera det är jag jävligt bra på, sen får ni säga vad tusan ni vill.....
Nu skall jag laga dagens lunch, kvinnan jobbar, jäntan firar kalas med sina kompisar och grabben är på läger i Halmstad. Kan det bli så mycket bättre, jag kan äta precis vad jag vill!!!
pappa B

Inga kommentarer: