tisdag 23 oktober 2012

Klarvaken klockan 03.2

Kunde inte andas. Hissade upp huvudändan på sängen, det hjälpte inte. Till slut gick jag upp och satte mig här vid burken. Nu har kvinnan och sonen dragit iväg och den lilla loppan har sovmorgon en timme till. När friden har stillat sig över lägenheten sätter jag mig i massagefåtöljen med en mjuk filt över min lekamen och då kan jag säkert sova en stund. Har fritt från träningen idag så jag behöver inte ha något dåligt samvete alls.
Det är otäckt när man får känslan av att inte kunna få nog med luft, det är lätt att få panik skulle jag tro. Nu har det inte gått så långt att det drabbar mig, men jag förstår de som blir skogstokig när de tror att luften börjar ta slut.
Har ju haft lite halsont sista dagarna och det kanske är detta som gör att jag vaknar och det känns som om jag inte får luft. Får väl börja spetsa maten jag stoppar i mig med lite mer vitaminer så man slipper hosta, droppande kran och feber.
Blodgrape lär ju vara effektiv även om den är sur och besk. det är väl bara att blunda och tänka positivt när man försöker få in vitaminbomben i munnen. Idag blir det en stillsam liten tisdag och jag skall försöka städa upp lite bland alla mina bilder här på datorn. Har sett att det finns en hel del dubletter som jag inte behöver ha liggandes. Vi syns säkert lite längre fram under dagen. Ha det så fint tills dess.
pappa B

Inga kommentarer: