onsdag 21 november 2012

Nu får det räcka för i dag...

Jag skippade både bandet och Top Model här hemma , jag gick ut i stället och det var ganska fint väder faktiskt. Gick 1,2 mil runt sjöarna. Det var lite blött här och där på stigarna men inte så att jag blötte ner mig nämnnvärt. Lite djävulskap får man räkna med. En dryg timme nere i källaren på Sportlife med Ivan och så hem och ge Lars lite informationer på mobilen då jag låter honom köra själv ikväll (måste ta hand om familjen någon kväll också, annars kanske man får flytta)

Är faktiskt ganska mör både här och där och det skall bli skönt att slappa i massagestolen framför dumburken en stund. Jag kanske nyper till med en liten wirreskvätt bara för att djävlas med kroppen. den kan ju inte enbart leva på träning, promenader/joggning, proteiner och gröna ärtor.
pappa B

Inga kommentarer: