fredag 8 februari 2013

Min poetiske kusin Börja!

Det är väldigt många som undrar vem min kusin Börje är. Varför han alltid skäller och gnäller på mig. Både om träningen och maten jag äter, eller inte äter. Nu skall jag berätta och visa en helt unik bild på poeten, Kolla här till vänster. Detta mina damer och herrar är den enda gång han krökt sin rygg under 2012! Detta utspelade sig hemma i Porjus förra sommaren då han råkade parkera sin husvagn lite snett och han tvingades att gå ut och rätta till stödbenen. Men mycket möda och stort besvär lyckade han till slut få vagnen i   vattring.
Unik bild på min käre kusin, när han böjer sin rygg 2012
Han är mycket snabb att kommentera mina matintag och träningspass och skryter om sin fina form och idoga träning. Hur gick det ifjol käre kusin? Du missade tydligen starten uppe i Gällivare, eller? När jag sent om sides kom tillbaka så satt han och hans lilla flamma, den lilla dalkullan och gnagde på varsin morot nere i husvagnen. Plötslig knäskada och kramper....gjorde att du backade ur i sista stund. Hoppas att knät blivit bättre och att kramperna släppt fram till den 6 juli, för då startar vi igen. LCHF-ladda dig riktigt nu så du i alla fall orkar komma till starten i Gällivare, om inte så kan du ju än en gång skjutsa mig dit..... ha ha ha
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser nästan ut som han vevstartar...

pappa B sa...

Ja det behövs ibland för han har ju förälskat sig i Opel :)