måndag 25 mars 2013

Dejans "Power Panncake" superba till max!

Detta är Dejan Smith, en hård kille, som tränat i stort sett hela sitt liv. Han är en fena i köket, utbildad kock som lagar både svenskt, intenationellt och fitnessmat.
Han brukar slänga åpt mig några av hans supergoda Power Panncakes då och då. Han tycker att gubbaskräller behöver lite extra tryck under t-tröjan. Jag bugar djupt och tackar för denna fina gest.
Han är en snäll pojke Dejan. Hjälper alla nere på golvet i gymmet, både de stora starka pojkarna och vi med kroppar som får allmänheten att skratta när vi tar av oss på överkroppen.

Vi bor nästan grannar och jag måste nog be honom om hjälp om jag skall få bort min kagge och slipa formen ytterligare inför den kommande Rallarmarschen i juli. Jag vet ju att man ställer inte upp och promenerar 4,4 mil genom en Nationalpark utan att var förberedd, den saken är klar.
pappa B

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Låter som en trevlig kille det där. Vi borde nog ha en Dejan alla tror jag.

Tittar in så sällan just för att jag liksom mist gnistan på blogga. Men den kommer tillbaka känner jag.
Så jag är nog snart här igen.
Kram från Nabolandet.

pappa B sa...

Hej vännen, lika roligt att se dig smyga in här hos mig. Kom igen nu, snart är värmen här igen och allt blir mjukt och gott. Klem på dig lilla jenta.