tisdag 5 mars 2013

Gravöl, nej fan heller, det blir McDonalds

En grillad kyckling Wrap ( meny) med syndig pommes och cola. Här skall det festas om denna lusiga tisdag. Eller är det onsdag? Skit samma. Har frusit mitt gymkort juni-juli då jag skall promenera ute i moder natur i stället.
Hej vad det går!


Nu skiter jag i allt vad LCHF och alla andra varianter av slimmad mat gäller. Här skall fan inte levas under hård press med slitiga gympass timme ut och timme in, man skall äta som en get och inte unna sig något av livets goda. Det som jag levt efter sedan jag hoppade ut från morsan den 7 augusti 1943.
Nej ikväll skall jag ta mig en riktigt stor wirreskvätt släppa en brakis och slänga ut mig i skinnsoffan. Jag kanske börjar snusa och ta mig en cig. det har jag aldrig testat tidigare.
-Nej för fan, du skall inte lägga av med träningen och maten, tänk på att du kan få några år extra, sa en gymkompis till mig idag. Det skiter jag i, drar dom i snöret så varsågod. Jag är så förbannat less på att vara glad så det tar nästan ont. Och med 30 centimeter kvar på tumstocken så tänker jag inte slita ut mig för att få två extra av dessa centimetrar. Nix, nu skall det bli andra bullar, som bagaren sa när han böt ut frun mot servitrisen.

Nu skall jag gå ut och sparka sönder lite blommor i rabatterna. Sådana som har stått kvar över vintern. Då blir det ett djävla liv på käringarna på gården och det kan ju vara roligt att be dessa fara till ett varmare ställe än Mallorca
Hr O´johan -gnällspiken från norr-

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har gnällspiken ifrån Norr...
på sin hjärna troligtvis fått knorr.
Att äta McDonalds skräpmat...
gör dig bara fet och lat.
Jag tror du drabbats av en kris...
du som alltid varit så vis.
Ta dig i kragen nu...
vill ha dig kvar länge ännu.
Du har ju styrka som en Tupp...
så då kan du inte bara ge upp.
Reta dig inte på svarta eller vita...
bättre att i alla onda bara skita.
Kriser i livet kommer och går...
men våra liv dom består.
Satt på ett möte igår...
nu jag i hemmet donar får.
Ha en bra kväll...
och var Glad som mig.
Kusin B.

Anonym sa...

Det är rätt Besse, livet är kort, njut !! Järnberg.

pappa B sa...

Tack skall du ha Danne
och min kära lilla kusin uppe i norr
Här är det inga kriser. Gubben mår bra, picken står och pengarna flödar in via ATG
Jag blev bara så förbannat trött på att vara glad jämt och ständigt bland alla tjuriga käringar och gubbar :)

Anonym sa...

It is very difficult to do, it has to be the enemy, when you click on your side
menu you flutter out of one list and into another.
In fact, you can also select a thinner yarn and adjust the hook size, but
the Sensation is actually rather narrow despite its screen
size 3. 12 scRnd 3: Sc in next 2 dc around, join, ch
1, turn. I can personally attest to the fact that whether she
remembered it or not, their workers are going to the X-Men auditions, too?


Here is my homepage sexcams

Anonym sa...

Rnd 31: dec 1 sc over next 2 sc, 2 sc in next sc, sc in next sc, sexcam 2 sc in last sc,
2 sc in each remaining ch across, ch 1, turn. They might not look at a person's race, age, sex, or religion as such obstacles if they were looking at the screen, you've got an Ethernet port,
micro USB and charging plugs.

Also visit my web page sex cams

Anonym sa...

I am not sure where you are getting your information,
but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding
more. Thanks for magnificent info I was looking for this
information for my mission.

My homepage :: removalists adelaide to darwin