torsdag 20 juni 2013

Tack för pilsnern lille PeO

-Nu har jag fem punkter på agendan. Först, du skall koppla av, två, jag måste in på apoteket, tre, jag skall växla pengar på Forex, fyra, vi skall gå på Bordet där jag bjuder dig på en öl och sedan skall jag gå och handla på ICA. Han var bestämd till tusen lilla PeO när han sa detta i bilen ner till Angereds Centrum.
Planeringen höll till 100% och hips vips satt vi på restaurang Bordet mitt i Angered. PeO tog en kopp kaffe poch jag en flaska Kahru starköl. God och sval rann den för strupen och jag insåg plötsligt att i morgon är det midsommar och sedan börjar det gå baklänges igen.
Det vill man inte tänka på så jag slutade direkt med detta. Här till höger ser ni PeO i sitt esse. Max tre minuter kan han vara utan sin lilla mobiltelefon och skulle han tappa den då gick hans liv i krasch. Tack för ölen min kamrat, jag bjussar på kaffe nästa gång.
pappa B

Inga kommentarer: