onsdag 24 juli 2013

Bedrövelsens bedrövelse...

Jag har sett väldigt mycket damfotboll, men det här är fan i mig det absolut sämsta jag sett. Plus till grk Seger och målvakten även om hon var på väg ut och köpa kaffe när det tyska målet kom. Sluta tjata om hur bra Aslani är, hon är absolut inget att hänga i julgran. Hon får sluta leka Zlatan för dit upp når hon ALDRIG!
Nej mina fotbollsvänner, jag skrev i går kväll att Tyskland spelar final mot Danmark och Sverige blir fyra. Så kommer det att bli.
Kommer någon svensk sportjournalist att säga att Sverige spelade bra, då anser jag att kåren är mer än färgad, dessutom åt fel håll. Tyskorna spelade inte heller bra, men betydligt bättre än Sverige. Att TV-kommentatorerna inte vågra säga vad de tycker med risk för att bli av med jobbet är också bedrövligt och sätter svensk media i en knarrande gungstol på verandan till sportens finrum.
pappa B

Inga kommentarer: