onsdag 28 augusti 2013

Sportstyler.se har verkligt fina grejer...


Tävling och då vaknar gubben till. Rör det sig dessutom om sportkläder blir han dubbelt så vaken. Detta är i det närmaste förbrukningsartiklar för mig för tillfället. Behöver nya skor på gymmet, en bar mjukisbyxa, gärna en funktionsbyxa och det hittar jag här. Gå in och kolla själv får du se! Den jag tänker på heter Adidas 365 Voven, en grå byxa med blixtlåsförsedda fickor, kostar 545:- om du har tur och det finns några kvar. Tröjan på bilden här bredvid ingår i samma serie och heter Adidas 365 Tee Red (finns även i svart) och den kostar 249 kronor.
Läckraste inneskon heter Adidas Counter Blast och kostar 1.199 kronor. En lätt och snygg sko för inomhusidrott/träning. Utmärk för dem som lirar innebandy, men jag antar att de passar lika bra för mig inne på gymmet.
Sportstyler.se har även en stor collektion för damerna och här finns det ju ännu större utbúd. Det är bara att klicka sig in och ta en titt, ingen kommer att bli besviken och jag kommer att bli den snyggaste gubben på gymmet.
pappa B

Inga kommentarer: