fredag 18 oktober 2013

Jag bugar djupt och kryper snart ner under täcket..

Tack och lov är det bara 20 minuter kvar av den här förbannade mysfredagen. Ser med tillförsikt fram emot att få krypa ner under täcket och sluta de rödsprängda ögonen. Ingen sprit, bara motion hela dagen, inte ens en liten liten ostbåge har slunkit ner. Är ståndaktig som en tennsoldat vilket kan få min omgivning att böja tvivla på om jag är riktigt frisk. Ingen potatis, inget ris absolut inga klistriga makaroner eller vanligt kohydratspäckat bröd. nej här levs det strikt men inte idiotiskt efter LCHD modellen och jag mår lika bra som en klockarkatt, kvinnan med.Vikten sjunker sakta men säkert och i morse visade vågen 86,1 kilo. Snart är mål nr 1 avklarat, phu...
Lördagen full med jobb, söndagen drar jag...
Sov så gott hela världen, snarka, fis och lev djävulen, det är ändå bara din partner som hör dig.
pappa B

"En kvinna utan en karl, är som en ko utan svans"

Inga kommentarer: