tisdag 12 november 2013

Fick en olustig känsla idag..jag håller på att avsluta mitt liv.

Plötsligt när jag satt vid datorn och scannade så fick jag känslan av att jag håller på att avsluta mitt liv. Jag scannar in delar utav det, plockar ur bilderna, klipper sönder dem och kastar bort ramarna. Bilder har ju varit och är fortfarande om än i lite mindre utsträckning -hela mitt liv. I 53 år har jag haft med bilder att göra varenda dag, exakt varenda dag så har någonting i mitt huvud kretsat i och omkring bilder. Nu sitter jag och håller på att plocka bort detta. På något vis känns det som om jag håller på att avsluta mitt liv..Lite obehagligt och jag stoppar upp scanningen en stund och går ner på gymmet och svettas. Skall ut och jobba sedan så jag återfår väl lite av motorn som just nu känns lite darrig..På bilden ser ni min dotter Jasmine och Irina min dobermanntik när vi bodde i Sjövik under sent 70-tal. Det är det bästa med att ha börjat gå igenom allt, man hittar många fina godbitar, både från familjen men även från alla mina resor och äventyr runt om i världen...
pappa B

Inga kommentarer: