måndag 11 november 2013

Man skall inte klaga, det kan allt vara fint här på Västkusten med under vintern..

Eller vad säger ni...? Det är klart när solen skiner, det är flera grader plus och kvinnorna flera lager tunnare så blir bilden en helt annan. Men man skall ju inte förakta kylans inverkan på naturen heller. Nu skall jag ner och förbättra styrkan i armarna, ett kort pass på dryga timmen tillsammans med Ivan den förskräcklige. Sedan förstör vi hela passet med att fika på Liba med lille Steffe.
Där sitter vi bland de andra gubbarna och snackar skit en stund innan livet går vidare.....

Jag återvänder snart och då skall jag se om jag hittar något att reta upp mig på så det blir lite drag under skosulorna här på bloggen. Jag tycker att ni är dåliga på att kommentera mina inlägg just nu, men jag skall inte klaga för ni är ganska många som följer med mig här på nätet...
pappa B

Inga kommentarer: