torsdag 7 november 2013

Hej vad det går..

...nu har jag varit ute och jobbat ett tag. Hälsat på två vackra kvinnor i Mölnlycke bland annat. Har återbördats till massagestolen i Angered där jag tänker kådas och skakas loss lite innan jag fortsätter med dagens aktiviteter.

Har fått i mig lite god lunch, egenhändigt tillagad och nu skriker ungarna i boet efter mat så det är bara att haka på sig förklädet igen och intaga plats vis spisen. Hur skall de klara detta när gubben är borta? Det blir roligt att se.

Strimlad fläskkotlett stekt med broccoli, grönsaksmix och gul lök. Smörstekta bönor och små tomater med ett glas kallt kranvatten håller gubben på benen ett tag till.

Telefonen går varm idag, jag vet inte varför med alla vill prata med mig.
Missande ärtsoppan vilket är synd då jag gillar detta. Pannkakorna (skosulor av mjöl) hoppar jag över de fyller bara magen, har ingen annan funktion i den här kroppen.

pappa B

Inga kommentarer: