lördag 2 november 2013

Nya skott föll inatt....

För mig är det hela ofattbart att inte poliesn kan spåra upp de vettvillingar som åker omkring och skjuter på folk? Att regering och migrationsverkets senila och förståndshandikappade personal fortsätter att plocka in sk. flyktinga i tusentals på vår bakgård som blir smutsigare och smutsigare för varje dag som går, det fattar jag inte heller. Det enda jag kan säga att jag har noll koll på varför det har blivit så här i vårt land.
Någon gång borde väl vi som inte vill ha det så här ställa oss upp och slå näven i bordet, eller?
Nä...vi gnäller och låter spelet gå vidare, som om ingenting händer. Jag väntar bara på den dag då skjutningarna flyttas från Hisingen och Nordost till Älvstranden, Örgryte och de andra supertaggade stadsdelarna här i Göteborg. Då får politikerna eld i röven skall ni se, då plötsligt kommer det att finnas resurser.
Som ni ser så går mitt LCHF-ätande vidare och jag mår förbannat bra skall ni veta. Kolla bilden, Vanlig kokt skinka (mod.julskinka) skuren i små tärningar, gröna ärter, gul och röd paprika, broccoli, vitlök/purjolök, lite kinesisk soya ch en skvätt grädde. Där satt den!
pappa B

Inga kommentarer: