tisdag 19 november 2013

Tjoho nu är alla handlingar fixade...


Saken är biff, nu kan jag köra och flaxa omkring runt världen igen. Har hämtat mitt nya körkort ( söt som fan på bilden) och ansökt om ett nytt originalpass. Lyssnade på gubbarna som lirar nere vid Centralen, det svänger riktigt bra och deras sättning på bandet är faktiskt fin. Hoppas att de skramlar till lite när folket går förbi, jag lade ner en guldpeng i lådan i alla fall.
Passade på att ta en bild på Post Hotellet i julpyjamas, rätt kul faktiskt. Jag undrar om det kommer några strippor dit över julhelgen, det hade suttit perfekt bland alla rödluvor och bomulls-skäggiga herrar. Fast då går Gudrun Shyman och andra superfeminister och rödstrumpor i spinn kan jag tänka mig. Dessa kvinnor som föraktar sig själva, ställer bara till det och det bästa är att inte röra om i skiten för då stinker den bara. Jag är feminist, en sjuhelsikes feminist. Enbart för att jag älskar kvinnor och inte för att jag sitter när jag pinkar.
Nu skall jag vila mig en stund, jag har ju vilodag idag. Tjillevippen på er.
pappa B

Inga kommentarer: