torsdag 30 januari 2014

Ny dag nya äventyr...

Idag skall det bli en bättre lunch. Käkar i Lerum. Tar nog den tillsammans med vackra Kattis och pistolmannen skulle jag tro. Om allt går bra så kommer jag att få ett nytt däck och en display så jag vet hur mycket bensin jag har kvar i "tvålkoppen" innan dagen är till ända. Kommer att köra hårt med en av våra nya tidningar -Vi i Lerum- som har fått en drömstart i kommunen. Lika poppis är den andra tidningen -Vi i Mölnlycke- som också roffar åt sig läsare varje månad. Det känns väldigt fint skall ni veta.

Snart börjar OS i Sotji. att man valt denna plats visar bara hur korrupt den Olympiska kommittén är världen över. Att lägga världens största idrottstävling i ett land där diktatur och en litet sprätthök vid namn Putin regerar är en pungspark större än någonting annat.

Får väl kolla bakom mig ett tag framöver så inte någon från KGB kommer och knäpper mig när jag pratar illa om den store ledaren.
pappa B

Inga kommentarer: