fredag 7 mars 2014

Kolla min pimpade lilla fåtölj vilken vassing !


Här ser ni den lilla glidaren, fåtöljen en Smart 2008, vass som bara fan, rolig att köra och vet knappast vad besin är. Nu skall det bara på en liten ramp med blå extraljus om jag kan hitta en sådan till vettigt pris, Då har gubbaskrället ljus så det förslår också. Detta är nog den roligaste bil jag haft och den passar mig som handen i handsken.

Idag har jag dragot runt mellan Lerum-Floda och Gråbo. Egentligen har kag inte gjort någonting annat än att pratat och svammlat med folk som vanligt. Men...det tar tid det med.
Nu tänker jag vika mig för idag och jag r väldigt glad över att den här förbannade fredagen är slut och det snart är måndag igen. Ha en skön afton och trilla inte ur sängen när ni drar igång med det obligatoriska fredagspasset. Jag vet, det är därför ni gillar fredagar. Fy på er vuxna männikor.
pappa B

"Somliga älskar en vacker kvinna andra älskar köttsoppa"

Inga kommentarer: