lördag 12 april 2014

En blomma till damerna för jag glömmer bort det i påsk!

Varsågod mina damer, ja grabbarna kan ju få vara med de också om de gillar blommor. En liten vårbukett i all enkelhet så här lite före påsk.
Förmodligen glömmer jag bort att önska Glad Påsk för jag är asdålig på alla dessa högtider och onödiga helger som kommer farande än här och än där under året.

Igår var det bastubad uppe hos kompisen Lasse i hans stuga vid Anten. En trevlig kväll med öl och snackande till långt fram på natten eller morgonen rättare sagt. Blev förbannad för att Lotta Engberg åkte ut och tennsoldaten Sjöberg fortfarade stapplar vidare i programmet. Är hundra övertygad om att det hela är fusk för svenska folket, de som röstar kan inte vara så urbota dumma att de tycker att han kan dansa öerhuvudtaget. Dessutom är det urbota dumtatt reta upp sig på ett TV-program, det vet jag också :).
Vad som skall hända under resten av dagen är ovisst, förutom att jag skall kolla på travet och hålla tummarna på att vi sätter in en V75 hos -Porjus Pionjärer- vårt lilla eminenta spelbolag hos ATG. Ni kan ju hjälpa till att hålla tummarna ni också, under dagen.
pappa B

Inga kommentarer: